Postup spracovania objednávky

  • Vyberiete si oznámenie a iné tlačoviny vo Vašom štýle. Do poznámky uvediete záujem o prípadné zmeny na oznámeniach či iných tlačovinách. Odošlete nám objednávku. Obratom Vám príde potvrdenie o prijatí Vašej objednávky s jedinečným číslom  objednávky. Máte možnosť skontrolovať si objednané množstvá a Vaše kontaktné údaje – adresu doručenia, telefónne číslo potrebné pre doručovateľskú spoločnosť a mail pre komunikáciu s nami. Keď nám píšete akýkoľvek mail ohľadom Vašej objednávky, ubezpečte sa, že je zrejmé, ku ktorej objednávke píšete – mail zašlite ako odpoveď na toto potvrdenie objednávky, prípadne použite vo Vašom maile číslo Vašej objednávky.
  • Ak máte nejaké detailnejšie požiadavky k Vašej objednávke, prípadne nejakú spresňujúcu otázku, môžete nám napísať priamo v objednávke do poznámky (zmena typu písma, úprava grafiky…)
  • Spracujeme Vašu objednávku – vytvoríme grafiku Vašich tlačovín. Ak máte záujem o tlačoviny, pri ktorých nie je na stránke náhľad konkrétnej grafiky (etikety rôznych rozmerov, menu, čísla stolov…), pripravíme grafiku vo Vašom štýle. Štýl tlačovín uvádzajte podľa jedinečného označenia svadobného oznámenia (napr. SV2121 alebo SO936).
  • Na mail uvedený vo Vašej objednávke odošleme náhľady na schválenie a na kontrolu pred tlačou. V prípade menoviek Vám zašleme link, na ktorom nájdete na kontrolu všetky menovky. Teraz máte možnosť spresniť Vaše predstavy – pozmeniť text, veľkosť písma, posunúť grafický prvok. V prípade nejasností Vás my požiadame o presnejšie informácie. Tento krok – odosielanie náhľadu a jeho schvaľovanie opakujeme až do finálnej podoby oznámenia alebo iných tlačovín.
  • Po ukončení grafických úprav Vás vyzveme, aby ste si Vaše texty a údaje dôkladne skontrolovali. Prosíme Vás, aby ste naozaj venovali pozornosť kontrole – ako po obsahovej, tak po gramatickej stránke. Korektúra textu nie je súčasťou našej práce. Navyše niektoré názvy a mená môžu mať svoje špecifiká, o ktorých my nevieme. Za obsah a gramatickú stránku textu nesiete plnú zodpovednosť Vy sami. Za chyby nájdené po odsúhlasení a po vytlačení nezodpovedáme. Toto je ešte dôležitejšie, ak chcete na oznámení texty v inom jazyku ako slovenskom. V takom prípade venujte pozornosť aj rozdeleniu viet na koncoch riadkov.
  • Ak sa stane, že Vaša objednávka nie je  z akéhokoľvek dôvodu aktuálna a je potrebné ju zrušiť, informujte nás o tejto skutočnosti. Vždy sa Vás snažíme všetkými dostupnými spôsobmi kontaktovať, aby sme Vás upozornili na potrebu odsúhlasenia náhľadov. Bez tohto odsúhlasenia objednávku nespracujeme – netlačíme a neodošleme.
  • Vyjadrením Vášho súhlasu s tlačou považujeme objednávku z Vašej strany za uzatvorenú a záväznú. Posúvame ju do tlače a ďalšie úpravy už nie sú možné. V tejto fáze už nie je možné objednávku zrušiť.
  • Dodacia doba je v prípade voľby ,,Úhrada vopred“ 10 pracovných dní od pripísania úhrady na náš účet.
  • Keďže objednávky zasielame kuriérskou službou, prípadne Packetou (zásielkovňou), o doručovaní budete informovaní SMSkou. Kontaktovať Vás bude aj doručujúci kuriér.